En klub, en værdi, et fælleskab

Kære Sponsor og potentielle sponsor

Velkommen som sponsor i Holstebro roklub – Danmarks bedste roklub med det samlede danmarksmesterskabet 4 år i træk i årene 2020-2023

Roklubben er en sund og velfungerende klub med ca. 40 kaproere, der alle er eller har mulighed for at blive blandt Danmarks bedste. Det er op til den enkelte roer, hvor langt de vil gå for at nå deres succes, men vi er en klub, der giver os 100% i hjælpen til den succes.

Klubben er beriget med gode faciliteter såvel ude som inde med adgangen lige ned til Vandkraftsøens 2300m vand, hvor der året rundt er udlagt robaner, og til lækre indendørsfaciliteter i det nye Søsportens Center.

Klubben og dens mange frivillige lægger et stort arbejde i aktiviteterne omkring klubben – elitearbejde, regattaer men også på en række andre områder lige fra rengøringen af både og udenomsarealer til træning året rundt og turneringsafvikling, både på vand og indendørs ergometerroning

For at drive en roklub er det ikke nok alene med kontingenter og masser af frivilligt arbejde. Vi er også afhængige af at vi har en masse sponsorer – og det er her, at du som sponsor kommer ind i billedet.

Som sponsor har du en unik mulighed for at blive set rundt omkring i Danmark og verden, når vores dygtigste roere deltager i landsholdssamlinger.

Bliv en del af succesen - Støt Holstebro Roklub!

På de følgende sider kan du se hvilke faste muligheder vi tilbyder dig som sponsor, men har du andre ønsker i tankerne er vi åbne for dialog herom, så vi sammen kan skabe størst værdi for jer som sponsor og os som klub.

Vi glæder os til at byde dig velkommen som en del af vores sponsor kreds.

Kontakt sponsorudvalget på formularen herunder eller direkte på mail sponsor@holstebroroklub.dk

eller telefon 52342577

Firma*
Kontakt person*
Telefon*
Hvad vil have ud af vores samarbejde?