torsdag 21. marts 2024 kl. 14:00
Organisatoriske ændringer

Siden den nyligt afholdte generalforsamling i Holstebro Roklub er der sket markante organisatoriske ændringer i klubbens ledelse, idet bl.a. den sportsansvarlige har valgt at trække sit kandidatur tilbage.

I situationen har vi stor respekt for vigtigheden af gennemsigtighed og åben dialog, og det er vores hensigt at holde vores medlemmer og særligt de unge roere helt tæt sammen, såvel som løbende informeret.

Vi, bestyrelse og trænere, arbejder intenst sammen for at sikre, atalle aspekter af denne overgang bliver håndteret med største omhu og prioritering.

Vores primære mål i denne periode er at opretholde og viderebygge på et stabilt og trygt fundament for vores roere og medlemmer.
Yderligere detaljer om de nye organisatoriske ændringer vil løbende blive informeret.

Vi tror på Holstebro Roklubs værdier og visioner.

Derfor skal vi stå sammen som forening, så vi fortsat kan udvikle gennem den sport, vi brænder for.

Tak for jeres forståelse og tålmodighed i denne overgangsperiode.

På vegne af bestyrelsen