lørdag 9. januar 2016 kl. 20:42
Masser af hæder til Holstebro Roklub ved årets sportsfest

Den årlige sportsfest blev Holstebro Roklub igen belønnet for deres kæmpe arbejde. Der var i alt 16 unge roere som blev hyldet på scenen for deres præstationer i 2015. For at komme på scenen skal man enten havde vundet danske mesterskaber eller deltaget på landsholdet. 16 roere havde opnået disse kriterier og som det største mandskab den aften blev hyldet af borgmesteren H.C Østerby, samt alle sportsklubber i Holstebro.

Aften kulminerede under prisuddelingen da hele 2 priser endte til Holstebro Roklub.

Den første pris var Årets Talent.
Fortjent fik vores juniorfirer med Magnus Zier Quist Rathenborg, Christian Taulbjerg, Christian Carlsen og Magnus Valbirk prisen for årets talent. Småschokeret gik de 4 dregne på scenen og fik deres fornemme pris. Holdet har i den forgangne sæson været suveræne i deres årgang og har blandt andet vundet guld ved DM, Hamburg Regatta samt en fornem sølvmedalje ved Baltic Cup.

- 103,7 KB

Og for at det ikke skal være nok fik Holstebro Roklub også Holstebro Idrætsråds Pokal og Pris. Prisen blev uddelt for Holstebro Roklubs enorme talentudvikling i klubben. En perfekt start på sæson 2016 hvor vi jo har 75 års jubilæum.

- 89,9 KB

Vi håber i Holstebro Roklub at vi mindst har ligeså mange roere dernede næste år.