torsdag 12. marts 2020 kl. 21:37
Forholdsregler i roklubben, efter at skolerne lukker.

Statsmenister, Mette Frederiksen, har onsdag. den 11. marts 2020 beordret alle skoleelever til at bliver hjemme fra skole i to uger, dvs. frem til 26.marts. Samtidig frarådes forsamlinger på over 100 personer.

Da vi for tiden hovedsageligt er udendørs, har vi ikke udfordringer med at overføre smitte til hindanden indendørs.

I roklubben har vi gjort følgende tiltag, for fortsat at kunne dyrke vores sport:

- Alle hold bliver tildelt egne starttidspunkter, for at vi IKKE skal kunne smitte hinanden på land i klubben.

- Mødes to hold på land, skal der holdes stor anstand.

- Holdene bliver låst. Dvs. mangler man en dag en makker, så kommer der ikke reserve på, i stedet bliver man opdelt i mindre både, eller laver alternativ træning.

- Største bådhold er på fire.

- Adgang til klubben sker via bådhallen.

- Omklædning både før og efter træning sker hjemme.

- Når man har anvendt materiel i klubben, så skal man desinficere det med sprit, både før og efter brug.

Ovenstående er besluttet af bestyrelsen 12.marts.