Tilbage til blog oversigten
fredag 26. juni 2020 kl. 22:40
Afprøvning af nyt åreblad

Modest Sport har de seneste to måneder haft et sæt Concept2 Comp årer udstationeret i klubben, for at vi kunne finde ud af hvilke årer vi mener vi kan ro stærkest med.

Fem forskellige besætninger har på skift haft dem på prøve, og vi har lave årerskift midt i trænings pas for at finde frem til, hvad der er mest fart i.

På billedet herunder ser man fire af de forskellige åreblade som er i spil.

1. Længst til Venstre er vores Crooker Årer, som vi pt. bruger i Færch otteren og i vores Kangua toer (Bækken).
  2. Nummer to er Concept 2 Smoothie2 Vortex Edge, dem bliver vi pt. i Herman Salling,
  3. 3.sæt er Concept 2 Smoothie2 Plain Edge, dem har vi et enkelt sæt af, og de bruge pt. i Filippi toeren (Svinet).
  4. 4. sæt er Concept2 Comp. Årerne er nogen vi har på prøve.
  5. 5. sæt som vi bruger til dagligt er vores Concept 2 Fat2, dem bruger vi i Kaj K (De er ikke med på billedet)

- 826,1 KB

På denne side kan du følge med i diverse nyheder i Holstebro Roklub.
Her vil der blive opdateret om resultater, træningslejr og diverse events.